Döjdi

Egyszerű, de mégis bonyolúlt, mert az én zűrös ki életemről szól címszavakban, és félig meddig publikusan!!!!Megérteni csak az próbálja meg, akinek rengeteg ideje van!!!Bár olyan emebr nincs, akinek ennyi lenne!!!!!!!!!:-)

Friss topikok

  • Encsi: szia Gyö!! nekem is hiányzik az a 4év. életem meghatározó része volt, főleg az uccsó évünk. :( néh... (2008.02.21. 21:56) Gondolatok, érzések....jelen pillanatban!!!!
  • PartyAngyal: Nem tudja valaki hol lehet olyan Pesti Est féle bulit találni. www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_fi... (2008.02.21. 10:03) :-)
  • vienna: szia Döjdi :)! Akk. hétvégén sütizés végre? ;) Remélem végre összehozzuk, habár ahogy a terveidet... (2008.01.07. 18:34) :-)-->:-( Tervek
  • zamek25: "kell valaki, ki ölel, ha fázol, Valaki, ki mellett könnyű a nevetés,... Kell valaki, aki megfog... (2007.12.29. 09:12) :-(
  • zamek25: Háát igen,ennek igy kellett lennie :P és már anno igy kellett volna hogy legyen,de akkor hibáztam,... (2007.12.26. 14:07) Történések sorozata!!!:-)

Linkblog

:-)

2008.02.20. 15:35 - Gyö

Már megint ott tarok, hogy rengeteg minden történt és megint nem írtam!!!

Az utóbbi idő, nagyon nyűgősnek punnydtnak sikerült, és ott voltam, hogy ááá ez nekem mégsem kell, és mikor párom bevágta a nyügöst, akkor meg végleg, azt modtam, hogy szabadúlni akarok, megint előjött belőlem  a makacs!!!!

Igazából forrtak a dolgok bennem, apró hülyeségek összegyűltek!!!!

Aztán szombaton már fáradt is voltam, de Szandi tartotta a szülinapját, és mentünk bulizni!!!Hát az estének több olyan pontja is volt amikor már nagyon ideg lettem, de rengeteget táncoltunk, ott volt Saca,Szandii,Enikő, Kicsim,Tibi,Tivadar, ....... Kicsikacsámék is úgy volt hogy jönnek, de ők csak Árkádba jöttek be, Coloba nem!!!

Aztán közbe nekem már nagyon ideg volt az agyam, és akkor jött a Misi,ami nagyon jó volt, hogy ott volt, mert helyre rakta a fejem, és utánna a Zotyáét is picit!!!!KÖzbe  a Zotya besokalt, hogy ő megy....!szal K.O.!Örültem neki, hogy ott volt a Misi, mert miatta nem lett csúnya vége az estének, sőt!!!!Sikerült mindent megbeszélnünk Szivemmel, és azóta ismét minden full happy!!!

No meg a másik dolog amit szerettem volna, hogy Szandii és Tivadar együtt... és:

 

Szal amint a képen látszik:3-an párban:-)

Aztán Vasárnap este ismét tal, azaz bandáztunk egyett, és tök jó volt!!!!

Annyira örülök neki, hogy  aSzundi bekerül ebbe a bandába, mert végre én is felszabadúltabb vagyok.............!!!

De hogy ne legyen minden ok, apum kicsit ideges lett rám, és közölte, hogy jó lenen ha halasztgatnám ezeket a talikat, mert tanulnom kellene!!!Nem is keveset!!!Igaza van,de azt nem fogom engedni, hogy teljesen elzárjon!!!!:-)

No meg még egy "csodás" dolog vissza küldték nőgyogyiról a rákszűrésem leletét, és most szedhetek egy raklap gyógyszert...!!!!Szal a sok jó mellett mindig akad gáz dolog is, de nem én lennék, ha ez nem így lenne!!!!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://dojdi.blog.hu/api/trackback/id/tr13347260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PartyAngyal 2008.02.21. 10:03:11

Nem tudja valaki hol lehet olyan Pesti Est féle bulit találni.
www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film
Nagyon bejönne nekem!


süti beállítások módosítása